Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 21:11 - Ясновидка
Автор: vidintown Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2897 Коментари: 2 Гласове:
3



image

В таванската прерия вечерта реших да се поровя,
ако няма нищо - поне към пет мишки да отровя.
Пороен дъжд,непрогледен хоризонт му пристана,
гръмотевица сякаш ме срази,като паметник останах.

Писания,легенди,символи,чертежи от вековни откровения,
с надпис "За жената в този клан при идните  поколения".
Нахвърляните "ясновидски" похвати-страха от тъмното убиха,
с остри тръни от измами и измекярство те душата ми обвиха.

Забутано кътче си наех от комшиите в чужбина,
стана си ми офис - откарах вече трета година.
Предимно из квартала намереното проповядвам,
неуките глупаци смотани-ах колко им се радвам.

Медальони,пръстени,гердани,кекави са ми ръцете,
медни гогли,на стената котешките  глави - и двете.
Славата ми се разнася като доматено семе от вятър,
"Хайде лелини пиленца,да започваме днешния театър".

Съдбата Ви кроя от зли вечеринки,измислени сказания,
тежко на съзнанието,щом заловя се с моите изтезания.
Първият за днес - нищо ново , неуверено върви,
след минути портфейла , мисълта му ще кърви.

Усмивка пускам обиграна,"мило","сладичко","зайче",
с назубрени реплики ще я въртя-моето кравайче.
Кристална топка вярна,ръцете в нея ми потъват,
преструвки,вживявания и колапси нервите й опъват.

Очите ми от друг свят след минути ги отварят,
всъщност от сандъка записките гласно проговарят.
С учуда,видима възхита гледат,сякаш онемели,
вдъхновяват ме все така-пръсти кършат,вплели.

Влизам директно в такт с клиентските конвулси,
спомням си следващата фраза,уж улавям импулси.
Ококорена в кълбото,после и клиента фокусирам,
кажа ли му клишетата и мозъка му окупирам.

Увито нещо в хартия вадя - от кучето това остана,
уж медалъон срещу магия-а е пържола препикана.
Съвети с охота дори и за черна магия поднасям,
всъщност фамилията им далеч от щастието отнасям.

Събирам данни,казвам ги на който от тях  има изгода,
при такава шарлатанка,клиентите са дашни по природа.
Нямам шесто чувство,на другите тяхното се замъглява,
желание да го доразвият - няма как въобще  да оцелява.

В бранша няма място за истински и честни познавачки,
от системата гонени,ритани,укривани като детски играчки.
Дори и да предскажем бъдещето-няма кой да проумее,
каквото му е писано-това след време сам ще си вършее.

Апостол Павел -" Имайте ревност за по-добрите дарби ",
аз добавям -" Защо,след като още лъжа с моите шарби? "


*гогли - масивни обеци
*шарби - специални карти за гадаене

                 Автор - Пламен Тодоров    29.05.2008 г.


Тагове:   лъжа,   врачка,   ясновидка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. romanticgirl25 - Увито нещо в хартия вадя - от кучето това остана, уж медалъон срещу магия-а е пържола препикана.
14.06.2015 16:09
Невероятен си, разсмя ме...тези гледачки са такива гадини...Хората се връзват и опсле за 2 минути 30 лв, 60 лв!
цитирай
2. vidintown - romanticgirl25
14.06.2015 22:37
Това е тема, в която мога да заложа основно на хумора и иронията.Но докато има шарани ще има и тарикати.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidintown
Категория: Лични дневници
Прочетен: 74151
Постинги: 20
Коментари: 60
Гласове: 1082
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930